MSN 個 space 冇左
Upgrade左去尼到……
感覺麻麻,擺首歌都要錢!
挑……

靜靜的在過日子
今個月係屋企食飯的日子仲多過上半年……
有型……
哈,仲要比老豆問……
你係米比人炒左,做乜成日係屋企痴飯食……
頂!

同你……有足足的半年沒有傾過計,我記得這些的時候

唉丫,比人話唔記得左佢自己……
唔…係啦,實唔記得啦,唔揾…唔代表你係我心目中消失。

近來幾日不斷的煲-自戀刑事-
睇到上晒腦
哈哈,發覺個男主角好似當年的自己,個後腦"send晒"好强橫!
半夜笑到老母拍門!

現在聽緊……
Hey…這邊的天氣漸回暖…
而我…會否即刻來到你身邊…
問好亦不必要…
而你……開心會否似我所願……

今日…食左舊檸檬……
糯米池
見到你
好甜
愉快愉快……

就這樣慢慢的消失吧……
一個冇左本心的人上

唉……雲姑
好在我信你一半

近來…………
工作上
太過輕游
但係
有咁耐折代…我想有咁耐風流
其實……最緊要懂得兩面睇
當然
勁啲可以多面睇

多謝黑鴨教授……
arrow
arrow
    全站熱搜

    dickydicdicdic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()